Påskrivet och klart!

I lördags tog vi med barnen till Hölö för att spendera ett dygn med Foda, Malin och deras två små. Trots snor och en gnällig natt hade vi det mysigt. Barnen lekte på bra tillsammans. Framföralt Sam och Alwa.Dom fann varandra ganska så snart efter att vi hade kommit dit.

Tack igen!

Då var kontraktet påskrivet och vi flyttar till Adolfsberg ibörjan på nästa år. Nyproduktion och helt underbart!!


Trodde aldrig att jag skulle flytta till den sidan stan. Fel sida stan från familjen. Men rätt sida i förhållande till de flesta av mina vänner. Tror det här kommer bli toppen. Ska jag bo i lägenhet, så är det precis såhär jag vill ha det. Bottenplan med liten uteplats. Lekplatsen precis utanför. Öppen planlösning. Vitt, vitt och vitt. Jag älskar't! Så nu har jag börjat drömma mig bort i inredningen. De små detaljerna som gör rummen. Fastnat för en ampel i svart från http://designbysh.se

 

Livet flyter på åt rätt håll nu. Allt känns så bra på alla plan. Mår så fruktansvärt bra!

I tisdags var vi iväg för lite fotografering ute i Karlslund med Frida Svensson. Ni kan hitta henna på instagram under fridasvenssonfoto. Rekommenderar henne varmt! En avslappnad fotograf med känsla.Frida kommer ha en monter på Älskade ungar mässan som hålls här i Örebro 23 och 24 september på Conventum där man kan träffa henne och se hennes utställning. Hon kommer även ta kort på plats. 

Kommer lägga ut bilder från tisdagens fotografering här i bloggen i ett senare inlägg när jag fått hem dom.

När vi hade fotograferats klart hann jag ta några egna bilder i farten med telefonen.

 

Älskar nedersta bilden på Sam och Anders!

❤️

Du förgyller mina dagar med så mycket kärlek som jag inte visste kunde finnas



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: